Klacht: Ps4 controller en bijdehante medewerkers

op 22 februari 2018 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een ps4 controller gekocht bij deze asos. Die al bij aankomst kapot is. Ga ik die chat in zeggen neem contact op met de verkoper. Dus ik probeer dat negeren ze me gewoon. Terug in de chat zeggen ze dat ik het naar het buitenland moet opsturen, naar dezelfde mensen die al mijn contact negeren. Dus ik moet mijn product opsturen om er daarna nooit meer wat van te horen en ook nog de verzendkosten lappen. Klantenservice is zo brutaal als een hond en sluit de chat als je 2 seconden niet reageert. Wat een kotsbedrijf misselijk wordt je ervan.

Gewenste Oplossing:

Refund of nieuwe ps4/Xbox controller

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hekkue