Klacht: Ps4

op 02 februari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Geachte heer, mevrouw,

Referentie nummer van https://www.klachtenkompas.nl:REFERENTIENUMMER

# 47758

Naar aanleiding van mijn bestelling schrijf ik. Ik ben niet tevreden op de manier hoe ik word behandeld bij bol.com. Ik heb een Playstation 4 500 gb + controller besteld op 25 juni 2013.
Ik heb hier bewijs van, maar heb te horen gekregen dat ik mijn bewijs moet aanhouden. Ik krijg ook steeds de belofte en toezegging dat ik steeds bij de volgende levering zit, maar dan krijg ik ook elke keer hetzelfde namelijk niks. Ik krijg verder geen mailtjes waarbij ik op de hoogte wordt gehouden dat vind ik teleurstellend en niet bol.com waardig.

Ik wil graag uitleg waarom mijn bestelnummer is veranderd? Op de eigen pagina van bol.com staat dat namelijk. Verder zou ik graag een toezegging krijgen van in welke levering ik nou zeker zit.

Als deze fout aan jullie te wijten is dan wil ik mede delen dat de excuus aanbod van 25 euro niet in evenwicht staat tot de moeite van mailen en klachten die ik heb doorgemaakt. Ik meen namelijk dat ik een apart geval ben en vandaar deze redenering.

Moustapha Zahi

Ps: graag uw bevindingen van het onderstaande(bijlage) en hoe het kan dat er mee is gerommeld.

Uitleg, mijn ps4 en of cadeaubon met een hogere waarde dan 25 euro.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Heeft op 06 februari 2014 om 15:30 geantwoord

Geen oplossing! Ik ben niet eens gebeld of gemaild. Ik ben sprakeloos en heb geen goed woord over!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 februari 2014 om 16:25 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Inmiddels heeft u met ons contact gehad.

Bol.com Webcare team

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ps4hulp