Klacht: protest content diensten vodafone

op 29 april 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had eerst het abonnement Red Super 3 en ik zag vanaf september 2016 mijn buiten de bundel internetkosten omhoog vliegen. Dacht eerst nog dat dit met mijn vakantie in het buitenland te maken had, maar dit bleef doorgaan, totdat ik het in december zat was en de telefoon pakte en Vodafone belde voor een ander goedkoper abonnement. daar kreeg ik te horen dat Red Super 4 voor mij geschikt was en zou mij eur 37.50 per maand kosten. Alleen omdat dat er een EU dekking bijzat kon dat helaas niet ingaan. Ik zou binnen 14 dagen een sms krijgen, om mijn telefoon uit te schakelen en dan weer aan en dan zou het nieuwe abonnement in werking treden. Ik heb nog lang moeten wachten en heb tussendoor nog gebeld maar uiteindelijk is dit pas op 14 april gebeurd. met het overschakelen van het ene naar het andere abonnement zaten er nog wel eenmalige kosten voor het toestel bij hadden ze mij verteld. dus dat ik een hoge rekening zou krijgen wist ik, maar zo hoog?? ik schrok me rot en ben afgelopen vrijdag naar de Vodafone winkel in Hoogvliet/Binnenban gegaan en daar werd ik keurig geholpen door Carlo.
na zich te hebben ingelezen in het verhaal en mij verhaal ook aangehoord te hebben, kwam hij er achter dat sinds 06-08-2016 een betaalde content dienst actief was gewornden, die maandelijks 5 euro per week pikte. Carlo heeft ze voor mij gestopt op 28 -04-2017. maar dit waren dus die extra kosten buiten mijn bundel. ik was altijd keurig netjes binnen mijn bundel gebleven, maar deze criminelen plukten gewoon via de provider mij bijna kaal. Hoe kan dit nu gebeuren? ik heb me nergens op geabonneerd en via een sms met als kop gratis bericht wordt ik beroofd. Ik dacht dat Vodafone hier wel bescherming in bood, maar helaas. Het ging om voetbal emoticons…ik houd nog geen eens van voetbal!!!

Restitutie van de contentkosten vanaf 06-08-2017 tot 28-04-2017 en een bescherming dat dit niet meer kan gebeuren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edeknijff