Klacht: promotie actie

op 25 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Sofie15, Wij betreuren het feit dat uw SmartPack nog niet is geleverd. Wij hebben uw aanvraag in behandeling genomen en zoeken voor u uit waarom de SmartPack nog niet bij u is afgeleverd. Zodra wij meer informatie hebben hoort u dit van ons. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Samsung

Heeft op 04 november 2011 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Daar onze actieafdeling niet alle benodigde documenten had ontvangen, hebben wij per e-mail contact opgenomen met de klant en de betreffende documenten doorgegeven aan onze actieafdeling. De aanvraag is hierna alsnog goedgekeurd en de artikelen worden alsnog opgestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sofie15