Klacht: slechte bekleding bank

Schuttevaar op 01 februari 2023 over Prominent in de categorie Meubelwinkels

Ik heb in het najaar van 2022 een nieuwe bank en twee verschillende fauteuils gekocht in de Showroom in Ridderkerk. Vlak na de Kerstdagen zijn ze keurig bezorgd en is alles uitgelegd. De stoelen zijn prachtig maar de bank is erg gerimpeld. We ebben direct de klantenservice gebeld en er werd na intern overleg een bezoek van de inspecteur in gepland voor 05 02 20223. Helaas is deze afspraak door Prominent een week van tevoren geannuleerd omdat de klacht sowieso ongegrond is. Het is allemaal handwerk en et staat ook in de voorwaarden vermeld.
Ik heb langdurig enen Tessa proberen te overtuigen dat Prominent een verkeerde voorstelling van zaken heeft gegeven want de bank in de showroom en de stoffenbank T501 op hun site zijn strak bekleed. Het is kennelijk wel mogelijk de bank rimpelloos te bekleden, maar deze houden ze waarschijnlijk apart voor de showroom.

De totale kosten waren ongeveer €6000 en onze klacht is zonder onderzoek voor hun afgesloten.
Ik mocht nog wel zelf foto’s maken en die naar de klanten’service’ sturen maar de klacht zou sowieso ongegrond worden verklaard.

Ik ga een officiële klacht indienen bij de geschillencommissie via de UItgesprokenZaak.nl. ook al kost me dat weer extra geld ik laat het er niet bij zitten. Ik heb het gevoel dat ze denken dat ze hun oudere klanten niet serieus hoeven te nemen want die stappen toch niet naar de geschillencommissie of desnoods de rechter.

Ik wil dat mijn bank wordt vervangen door een correct bekleedde bank zoals ik die in de showroom en op hun website heb uitgezocht.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prominent over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Schuttevaar