Klacht: Offerte die ik heb geannuleerd door Prominent zelf omgezet in bestelling

L van der Feer op 04 februari 2023 over Prominent in de categorie Meubelwinkels

Na bezoek op vrijdag 25 nov 22 om een Relax stoel uit te proberen en de mogelijkheden die te nemen en na een offerte wordt in nu doorlopend lastig gevallen door het bedrijf.
Ik heb de mondelinge afspraak gemaakt om maandag 28 november 2022 telefonisch aan Chris va de Poel te laten weten of ik er op in zou gaan of niet. Maandag 28 november heb ik direct laten weten dat ik niet zou gaan bestellen omdat ik ruim €5000,- voor het stoelen te duur vond. Vervolgens werd ik doorlopend gebeld en kreeg ik mailtjes omdat de stoelen op maat gemaakte zijn de bestelling niet geannuleerd kon worden. 1.Ik heb geen bestelling gedaan en binnen de afgesproken termijn laten weten niet op de offerte in te gaan. 2. Blijkbaar het Chris vd Poel de offerte zelf doorgezet naar een bestelling waar ik niet om gevraagd heb of van op de hoogte ben gesteld. 3. Na alle keren dat er contact is geweest het ik steeds opnieuw dat aangeven dat ik volgens de afspraak binnen drie dagen mijn keuze heb doorgegeven en niet langer in dit gaan op hun mailtjes. Nu ontving ik gisteren opnieuw een mailtje dat de verwachte leverdatum in week 8 zal zijn.
Ik wil dat dit dwingende gedrag en als mailtjes stoppen.

Gewenste oplossing
Ik wil dat ze stoppen met dit ongelofelijk vervelende dreigende gedrag en accepteren dat ik geen bestelling heb gedaan en ik niet op hun offerte ben ingegaan. Ik ben lastig gevallen op een hele vervelende manier met dreigend dwingend gedrag in een periode dat mijn dochter op de IC lag. Schandalig

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze stoppen met dit ongelofelijk vervelende dreigende gedrag en accepteren dat ik geen bestelling heb gedaan en ik niet op hun offerte ben en zal in gaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prominent over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door L van der Feer