Klacht: Bank zakt, verlies veren, de stof plooit!! Slechte kwaliteit!

Peiling op 24 mei 2024 over Prominent in de categorie Meubelwinkels

Een bank van meer dan 3 duizend euro gekocht en geleverd gekregen midden december, echter na 2 weken begon de bank te zakken en lager te worden kwa zitten. Daarnaast komen/steken en zoveel veren uit de bank dat het gewoon prikt in je lichaam. Ze hebben iemand laten komen van een extern bedrijf genaamd POS. Deze meneer heeft niks aan de bank kunnen doen en hij erkend dat de bank inderdaad gezakt en te zacht is geworden. Hij heeft geen reparatie/verbetering kunnen brengen. En heeft mij doorverwezen naar Prominent. Prominent zeg doodleuk “ wij zien normale product eigenschappen op de foto’s van de monteur.
Wij kunnen dit niet aanpassen en dit hoort bij deze bank. “ en dit voor een bank van meer dan 3000€ waar ik jaren voor heb gespaard. Met andere woorden de banken die je in onze winkel ziet en proef zit zullen over 2 weken en of een maand later niet meer het zelfde zitten en zakken. Wees een gewaarschuwd mens en geef je geld hier niet uit! De prijs en kwaliteit verhouding klopt absoluut niet! In de winkel en de bank thuis zijn kwa hoogte en zitcomfort absoluut niet het zelfde, Belachelijk gewoon. Ik heb de bank voor deze prijs puur aangekocht omdat de proef zitten in de winkel goed was, er zijn genoeg banken voor de helf van deze prijs! Het is niet de uiterlijk waarvoor ik deze geld heb betaald maar de zitting!! Trouwens over de plooien en het lubberen van de stof wil ik het al helemaal niet hebben!! Nooit meer Prominent!

Of een betere bank aanbieden, of mijn geld retour!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prominent over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Peiling