Klacht: Afleveren stoel

Sarine de Winter. op 20 juni 2023 over Prominent in de categorie Meubelwinkels

Vandaag is er een staopstoel geleverd bij mij ouders in Pijnacker. Door de verkoper is beloofd dat er uitleg gegeven zou worden van deze stoel bij afleveren. De stoel werd keurig afgeleverd ,maar helaas was hij niet opgeladen. De oude stoel was inmiddels weg, dus mij moeder moest in de nieuwe stoel zitten. Omdat deze stoel niet was opgeladen kon zij dus verder niets met haar stoel. De verpleging rondom mijn moeder is niet blij, want zij moeten haar nu helpen met opstaan en ook kon mijn moeder haar benen dus niet omhoog doen ,want wel noodzakelijk is voor haar. Nu zit ze dus 8 uur op een stoel die niets doet, omdat het zolang duurt voordat de accu is opgeladen op gebruikt te worden.. Ik heb gebeld met prominent en kreeg een Mariska aan de telefoon. Zij kon helaas niets doen op dit moment voor ons. De service ben ik dus super ontevreden over. Hoe kan Prominent een stoel leveren waar iemand totaal van afhankelijk is en dan niet de service hebben dat de accu is opgeladen bij aflevering. Uitleg was daardoor ook zowat niet mogelijk en mijn moeder was erg onrustig en gelijk haar vertrouwen kwijt in haar nieuwe stoel en natuurlijk helemaal in Prominent. Daarnaast heb ik een vrije dag genomen om de mijn moeder te ondersteunen en de uitleg te volgen.
Prominent kon dus helemaal niets doen, behalve een monteur langs laten komen, maar dat zou dus pas volgende week zijn, wat natuurlijkjergens op slaat. Conclusie van dit verhaal is dat op het moment dat een stoel wordt afgeleverd deze dus in werking moet kunnen worden uitgelegd en gelijk gebruikt moet kunnen worden en dit was dus zeker niet mogelijk.
Ik en zeker ook mijn moeder zijn hier erg boos over. Ik hoop op een antwoordt van jullie en niet alleen een sorry, want die heb ik al gehad van Mariska aan de telefoon,maar daar zijn we niet meegeholpen.
Groet Sarine Philipse
Email:[email protected]

Een stoel die gelijk werkt en bij problemen zorgen dat er snel iemand langs kan komen en niet pas een aantal dagen later. Daarnaast de bezorgen instrueren dat zij pas weg gaan bij een klant als de stoel werkt.
Dit is voor mijn moeder nu allemaal niet meer van toepassing ,maar dan zou een schriftelijk reactie erg netjes staan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prominent over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarine de Winter.