Klacht: Producten niet ontvangen

op 20 mei 2021 over Hilana BV in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik heb een tijd geleden een bericht gestuurd maar nog niet ontvangen. Weet u al waar mijn bestelling is gebleven.
Groetjes Margo

Op do 8 apr. 2021 om 09:08
Goedemorgen
Ik heb nog steeds niets ontvangen.
Waar blijft mijn bestelling?
Groetjes Margo

Op zo 28 mrt. 2021 om 12:39 schreef Klantenservice Hilana
Beste Margo,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses voor het lange wachten, want dat is zeker niet prettig voor je. Wij begrijpen dat heel goed.

Om onduidelijke redenen is je bestelling helaas vertraagd.

Het goede nieuws is dat je bestelling wel onderweg is naar jou en dat we verwachten dat je pakket binnenkort bij je afgeleverd gaat worden.

Ik vraag nog 5 tot 8 werkdagen geduld van je, zodat de postbezorger het pakket bij je kan afleveren.

In het geval je na 8 nog steeds niets ontvangen hebt, dan horen wij dat graag van je.

Nogmaals onze welgemeende excuses en we hopen op je begrip.

Mocht je naar aanleiding van ons antwoord nog vragen hebben, stuur ons dan gewoon nog een e-mail. We staan klaar om je te helpen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn bestelling binnen zou krijgen of mijn geld terug zou krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hilana BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hilana BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MargoDellemijn1965