Klacht: Producten niet geleverd

op 03 juni 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Goedemorgen,

Ik heb laatst een bestelling geplaatst bij wish. Na lang wachten kreeg ik een melding dat het pakketje al bezorgd is. Ik had geen pakket binnen gekregen.

Wat ik wel binnen krijg is een brief van klarna of ik de producten wil betalen terwijl ik ze niet heb.

Ik ben pas tevreden wanneer ik reactie terug krijg van klarna dat ze de betalingen annuleren.
Want ik betaal niet voor producten die niet bezorgd worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 03 juni 2021 om 16:54 geantwoord

Hi Levi,

Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend dat je de bestelling niet ontvangen hebt. Wat ik je aanraad is om dit te melden in de app van Klarna. Dit doe je als volgt:
1) Log in de Klarna app in en klik op de desbetreffende factuur.
2) Scroll naar het eind van de factuur en selecteer meer.
3) Klik op de knop Een probleem melden.
4) Selecteer Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Zo zal de factuur gepauzeerd worden. mocht je binnen 3 tot 4 weken nog altijd niks ontvangen hebben, dan zal je een email gaan ontvangen van onze onderzoeksafdeling met verdere instructies. Belangrijk is dat je deze insructies opvolgt zodat er een onderzoek gestart zal worden.

Mocht je nog verdere vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Je kunt met onze klantenservice chatten via de Klarna app of via https://app.klarna.com/login. Of je belt ze even op 020 808 2852.
Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Ons chatteam is 24/7 bereikbaar.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet,
Nathalie

Alle klachten die gemeld zijn door Levi.rms