Klacht: Product omruilen

op 15 februari 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb een Kenzo badjas gekregen van me vriendin die helaas te klein was ik wilde hem omruilen voor een XL maar die was niet in die kleur beschikbaar, op de site staat er duidelijk vermeld dat je je producten kan omruilen voor een andere maat of een andere kleur.. ik moest 54 euro bijbetalen omdat deze badjas niet meer in de sale is en volgens Koen van de Bijenkorf Amsterdam is het een totaal ander product… het is alleen een andere kleur…

Ik ben tevreden als ik de andere kleur badjas voor dezelfde prijs mee kan krijgen want dit is heel lullig en onprofessioneel

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

10 maanden geleden - Hoi Zakaria! Ik begrijp dat je dit niet als positief ervaart. Ik zal dit voor je oppakken en hier intern bespreken. Ik zal jou zo snel mogelijk, via e-mail een terugkoppeling geven. Met vriendelijke groet, #bcare/Scott

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 26 maart 2018 om 09:10 geantwoord

klacht reeds opgelost met klant. -- - - - - - - - - - - -- -- - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door ZakariaL