Klacht: Product nooit gekregen, geld ook nooit terugbetaald

op 17 augustus 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

23 mei 2016 heb ik een camera besteld a 1011,98. Na paar weken nog steeds niets binnen gekregen, bleek dat hij sinds 9 juni al vastgehouden werd bij de Franse douane. Contact opgenomen met Valuebasket, ze zouden de juiste papieren opsturen en dan zou ik hem snel binnen krijgen. Na 2 weken nog steeds vast bij de douane, opnieuw contact opgenomen met Valuebasket en weer werd er gezegd dat ze de juiste papieren op zouden sturen. Na een week nog steeds niets en aangezien ik op vakantie ging naar Thailand (waar ik deze camera voor besteld had) heb ik gevraagd of de order geannuleerd kon worden en ik m’n geld terug kon krijgen. Dit was mogelijk, en zodra ze de camera weer terug zouden krijgen van de douane zou mijn geld teruggestort worden. Ik kom net na 4 weken terug van vakantie en zie dat het geld nog steeds niet teruggestort is en dat het bedrijf inmiddels niet meer te bereiken is en volgens de site zelfs “out of service” is. Als ik kijk op de tracking van het pakketje zie ik dat hij ook nog steeds sinds 9 juni vastgehouden wordt bij de douane. Camera dus nooit gekregen, en mijn geld a 1011,98 ook nooit terug gekregen.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg of anders evt. alsnog de camera in mijn bezit krijg. In bijgevoegde zip bestand screenshots van e-mails en de factuur

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WTolenaars