Klacht: Product niet ontvangen

op 21 januari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 26 november heb ik een product besteld als kerstcadeau die volgens de website binnen 10-20 werkdagen ontvangen zal worden. Inmiddels zijn we meer dan 40 werkdagen verder, het dubbele van de geindiceerde tijd, en ik heb het product nog steeds niet binnen!!!! De klantenservice reageert verder niet op de berichten en bieden geen oplossing aan.

Als ik het product met excuses binnen krijg, danwel het volledige aankoopbedrag.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 januari 2018 om 11:42 geantwoord

Beste Michelle Trieu,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
lightinthebox.com

Heeft op 09 februari 2018 om 19:48 geantwoord

Na het lange wachten heb ik eindelijk mijn smartwatch ontvangen DIE HET NIET DOET!!! Onvoorstelbaar dat ik een product pas na 3.5 maand binnenkrijg die ook nog eens defect is. Ik heb naar het product gekeken en het blijkt dat de batterij helemaal opgebold/uitgezet is. De smartwatch gaat niet eens aan en laadt niet op!! Ik mag hopen dat jullie hier gauw een oplossing voor hebben!

Alle klachten die gemeld zijn door Mitrieu