Klacht: Product niet geleverd

op 31 augustus 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Als verassing voor de verjaardag van mijn vriendin bij Greetz een ballon gekocht die s-avonds bezorgd zou worden in het hotel waar zij verblijft zodat ze deze s-ochtend zou krijgen. Greetz zou de ballon voor 22.00 uur bezorgen (extra voor betaald). Track en trace van Greetz gevolgd en deze was niet betrouwbaar omdat de tijd van de melding 3 uur achterliep. s-ochtends blijkt dat ballon niet is geleverd omdat het te laat werd en nieuwe afleverdatum staat op 2 dagen later?!?! Klantenservice Greetz gebeld en die geven aan dat hij s-avonds (een dag te laat) geleverd kan worden en dat ik de verzendkosten niet hoef te betalen. Direct leveren is geen optie, ik zou terug gebeld worden door Greetz maar waarschijnlijk is dat pas 2 dagen later. Dus als je zeker wil zijn van een verrassing ga dan in zee met een professioneel bedrijf.

Natuurlijk is dit niet meer goed te maken want de speciale verassing is weg. Als Greetz zou zorgen dat de ballon meteen s-ochtend geleverd zou worden (maar ook na telefonisch contact vanuit mijn kant, was dit geen optie) en meteen melding had gemaakt van het niet kunnen nakomen van de afspraken die Greetz had gemaakt was het al veel professioneler geweest. Nu alleen een afwinpel verhaal gehad en jammer maar helaas...

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 02 september 2016 om 14:45 geantwoord

Beste heer Liket,

wat vervelend dat het zo moeizaam is verlopen met de bestelling. We hebben het uiteraard geprobeerd zo goed mogelijk op te lossen met je.

De bestelling is uiteindelijk op 31 augustus geleverd rond 18:00 uur. Helaas is het voor ons niet altijd mogelijk om een bepaald tijdstip uit te kiezen voor een vervolglevering. Vervelend, maar dit heeft te maken met het logistieke proces. We zullen, zoals ook gecommuniceerd per mail, het volledige aankoopbedrag retour storten. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan.

Ons inziens hebben we ons uiterste best gedaan om een zo goed mogelijke oplossing te bieden. Ook wij hadden natuurlijk liever gezien dat het direct goed was verlopen, dit kunnen wij helaas alleen niet meer terugdraaien.

Met vriendelijke greetz,

Hannah