Klacht: Product niet geleverd, 15 april 2016 besteld

op 19 mei 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 15 april 2016 heb ik een pashouder besteld. Ik ging er vanuit dat die de volgende dag binnen zou zijn. Hij kwam echter niet binnen. Vervolgens heb ik tot tweemaal toe contact opgenomen en kreeg twee keer te horen dat ze met de verzendafdeling contact op gingen nemen. Bij toeval ook twee keer exact dezelfde e-mail. Na meer dan een maand nog niets binnen gekregen te hebben, heb ik besloten dit te melden op klacht.nl.

Alsnog geleverd krijgen en een oprecht excuus. Ook zou ik een onderzoek naar deze webshop willen en zal daarvoor contact opnemen met instanties die daarover gaan, waarbij de eigenaar een waarschuwing voor misleiding krijgt als het gaat om de kreet 'voor 14:00 uur besteld (indien voorradig) de volgende dag in huis'.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janox.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janox.nl

Heeft op 02 juni 2016 om 08:20 geantwoord