Klacht: Product niet geleverd

op 12 juli 2017 over Sisow.nl in de categorie Financiële hulpverlening

Ik heb een Partytent besteld bij partytentenshop zou binnen 2 à 3 werkdagen geleverd worden.Ik heb nog niks geleverd gekregen .Er wordt niet gereageerd op mijn klacht .Ik wil de bestelling annuleren en mijn aankoopbedrag terug ontvangen. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik wil de bestelling annuleren en mijn geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sisow.nl over deze klacht.

Bericht van Sisow.nl

3 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Timmermans, Zou u ons een email kunnen sturen: klachten@sisow.nl Wij hadden graag de gegevens van de betaaltransactie zodat wij kunnen bemiddelen tussen u en de webshop. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Sisow

Reactie van de melder van de klacht Lil timmermans

3 maanden geleden - Kan ik dat hier op deze site doen Met vriendelijke groet Lil

Bericht van Sisow.nl

3 maanden geleden - Als u via deze site uw betaalgegevens wilt zetten kan dat maar dan is het misschien zichtbaar voor meerdere mensen..

Reactie van de melder van de klacht Lil timmermans

3 maanden geleden - Ik geef u dan het ordernummer en datum van de bestelling door is dit voldoende

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sisow.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - Ja, dit is voldoende

Bericht van Sisow.nl

3 maanden geleden - Ik heb uw betaling getraceerd en uw klacht doorgestuurd naar de betreffende webshop. Zij zijn verantwoordelijk voor de levering of terugbetaling. Mocht ik iets vernemen van de webshop dan zal ik u berichten. Met vriendelijke groet, Sisow

Reactie van de melder van de klacht Lil timmermans

3 maanden geleden - Hartelijk bedankt voor de moeite en de supersnelle reactie Vriendelijke groet lil

Alle klachten die gemeld zijn door Lil timmermans