Klacht: Product niet gekregen voor prijs die erop stond

op 12 augustus 2017 over Norma in de categorie Meubelwinkels

Gisteren was ik bij Norma supermarkt in Kevelaer Duitsland. Daar vond ik spraybussen van een bepaald merk met prijsstickertjes erop van € 1,25. Dat was een mooie aanbieding, dus ik nam er meteen 12. Bij de kassa aangekomen sloeg de kassière ze aan voor € 2,45. Dus ik wees haar op het verschil en zei dat ik ze voor de € 1,25 die erop staat wil hebben. Daar maakte zij openlijk een hele heisa over in de winkel, ze weigerde ze voor de prijs die erop stond te verkopen en dat moest blijkbaar de hele winkel weten. Ze verhief haar stem en zei me dat zij een winkelopleiding had gevolgd en dat zij echt wel wist dat ze een product niet mee hoefde te geven voor de prijs die erop staat!!
Dus ik vroeg om de bazin, die kwam en ook zij weigerde de spraybussen te verkopen en ging snel de stickertjes van € 1,25 van de bussen afhalen….

Omdat de kassière en de bazin zich zo uitermate arrogant en onvriendelijk hebben gedragen ben ik nu pas tevreden als ik de 12 bussen gratis meekrijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Norma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Norma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Voel_me_misleid