Klacht: Product besteld van 28 euro en Douane kosten van 70 euro

op 28 juni 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb in totaal 3 producten besteld van 28 euro ongeveer. Wat blijkt achteraf als het eenmaal is verzonden door hun dat je per product 26 euro douane kosten moet betalen. 3×26 is 78 euro. Dus houd in dat de douane kosten meer zijn dan de product zelf en 13 euro verzend kosten die heb je al betaald bij bestellen. Dir is gewoon te krom en oneerlijk.

Als ik mijn geld zo snel mogelijk weer terug krijg. Ik ga hier nooit meer bestellen en raad het iedereen af. Of als de douane kosten vergoed worden. I

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - Geachte Haci Omer Tarhan , Wij berekenen geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van. Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen. U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice. Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons. Als u contact wilt opnemen met de klantenservice dan logt u zich in in uw account en dan gaat u naar "mijn bestellingen", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op "een ticket openen" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. Mvrgr. Maartje Jansen klantenservice Nederland/Belgie

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Haci388888

1 maand geleden - NOGMAALS EZELS. IK HEB DIT MET DHL OOK GEKEKEN OP UW SITE EN WE HEBBEN HIER NIKS VAN TERUGGEZIEN. HET IS ONDUIDELIJK EN TE ILLEGAAL WAT ER ALLEMAAL IN STAAT. IK HEB AL EEN KLACHT INGEDIEND EN OP INTERNET HEB IK OOK AL AANGEGEVEN HOE SLECHT JULLIE ZIJN. ER STAAN DINGEN OP UW SITE IN HET HALF NEDERLANDS. NOGMAALS IK VEREACHT MIJN GELD TERUG EN ZO SNEL MOGELIJK. IK STUUR DE PRODUCTEN GEWOON WEER TERUG. JULLIE MOETEN NIET DENKEN DAT IK DIT PIK VAN JULLIE. IK GA ZELFS STAPPEN ONDERNEMEN EN KOMEN JULLIE OP TELEVISIE. DIT IS OOK BIJ ANDERE MENSEN OOK GEBEURD. JULLIE SITE IS ZO ONDUIDELIJK DAT DHL ZELFS IS VAN GESCHROKKEN. JULLIE MOETEN MIJN GELD TERUG STORTEN.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 03 juli 2017 om 23:58 geantwoord

In dit geval kunnen wij de klant geen oplossing aanbieden.

Wij willen de beste oplossing voor een probleem van onze klanten vinden en soms duurt dat wat langer, maar we geloven in wederzijds respect. Dit betekent hoe groot het probleem ook mag zijn: beledigende en onredelijke verzoeken zijn voor ons niet aanvaardbaar. Wij hanteren deze politiek ook op onze sociale media. We zullen niet verder gaan met het oplossen van deze klacht en markeren dit als opgelost.

Heeft op 04 juli 2017 om 14:42 geantwoord

Ik blijf jullie op facebook zwart maken. Gelukkig heb ik van mensen goede reactie gekregen wn ze hebben me bedankt. Die 40 euro die ik nog van jullie moet krijgen mogen jullie in jullie kont steken. Jullie zijn vieze oplichters. Of jullie sturen mijn geld of ik blijf jullie zwart maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Haci388888