Klacht: problemen retour zending

op 16 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb artikelen besteld deze zijn te klein en ik wil ze retour zenden, ik ben naar een DHL kantoor gegaan waar ik vernam dat ik DHL maar hoefde te bellen en dan zouden ze het pakket thuis ophalen deze ochtend heb ik contact gehad met DHL maar nu vragen ze mij een retour ticket code die begint met 95 of 96 echter heb ik geen retour ticked ontvangen of enige code om de zending te retourneren, ik ben op de site van LIghtinthebox geweest en heb daar elke stap gevolgd echter heb ik geen retour ticket nummer ontvangen ik zou graag snel een oplossing zien .

als dit snel opgelost wordt het gaat namelijk ook om een aanzienlijk bedrag wat hier aan zit en ik dit graag wil terug ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 augustus 2017 om 19:53 geantwoord

Geachte mevrouw betsie xhofleer

Wij hebben u nu meerdere malen gevraagd om uw bestelnummer, daar wij uw naw gegevens niet in ons systeem vinden kunnen en hier helaas geen reactie op ontvangen hebben.
Wij gaan er van uit dat uw klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u graag via dit platform een nieuwe reactie plaatsen, maar dan gaarne o.v.v. uw bestelnummer.
Of logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket toevoegen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Met vriendelijke groeten,

Lieneke Jansen
Klantenservice Mini in the Box/ Light in the Box

Heeft op 17 augustus 2017 om 10:57 geantwoord

Er is mij niks gevraagd , ik ben de enige geweest die reeds meerdere keren heeft aangegeven en gevraagd om een retour label, hierop heb ik een antwoord gekregen dat litb deze niet heeft , hoe moet een klamt dan in godsnaam iets retour kunnen zenden DHL weigerde om het pakket op te halen omdat de rwtour ticket met nummer niet aanwezig was ik heb het pakket moeten verzenden met de normale post en hiet zit dus ook weer een kostenpost aan van bijna 26 euro , leuk hoor en dan adverteren dat dr retour zending gratis zou zijn , moeten ze wel eerst de benodigde stickers/ formulieren bijvoegen, ben erg boos en teleur gesteld en nog niet klaar

Alle klachten die gemeld zijn door Vlinder48