Klacht: Problemen met vaatwasser

op 28 september 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Vaatwasser 2 jaar oud.

Problemen:
– Bovenste korf begint te roesten.
– Plastic onderdelen raken los na een wasbeurt.
– Vaatwastablet blijft voor een gedeelte zitten.

Roest plek valt volgens Whirlpool niet onder garantie. Volgens Whirlpool wordt dit namelijk veroorzaakt door een externe oorzaak.

Wij gebruiken geen scherpe voorwerpen zoals messen in de bovenste korf. Enkel voor bekers, glazen en kleine borden.
Ook is de coating zo sterk dat het zo niet gemakelijk is dat de coating eraf gaat. Het is een fabrieksfout dat de uiteinde niet goed is bedekt met de coating.
Ook makkelijk van Whirlpool om de schuld in andermans schoenen te schuiven. Dan moet whirlpool een onafhankelijk expert inschakelen om dit hard te maken.

Plastic onderdelen platen ze altijd terug en zeggen dat het niet meer gebeurt maar als ze weg zijn (na een wasbeurt) gebeurt het weer.

Vaatwastablet: Kom eerste keer monteur zegt hij dat wij deze in bestek korf moeten leggen of zo in vaatwasser. Het heeft in het begin wel gewerkt correct gewerkt en waarom heeft de vaatwasser dan een vaatwastablet klepje ? Het is uiteindelijk wel opgelost voor korte duur.

Dat Whirlpool met concrete oplossing moet komen. (Al deze problemen oplossen) en niet erom heen blijft draaien.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door abdel83