Klacht: problemen met thermostaatkraan badkamer

op 17 november 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar september is onze badkamer en toilet opgeleverd door Brugman keukens en badkamers Zutphen. Het offertenummer is 10011102076.
Echter binnen twee maand kregen we problemen met de thermostaatkraan. Dit is een kraan van het merk “Ben”.
Het water werd niet meer warm. We hebben contact opgenomen met Brugman en het probleem werd verholpen door de servicemonteurs van Ben. Welliswaar moesten we hier een week op wachten omdat de chauffeurs vanuit Brabant pas een week later deze kant op gingen . Maar oke als hier het probleem mee verholpen was… Niets was minder waar. Intussen zijn we een jaar verder. Is het binnenwerk zeker vier keer vervangen en zijn de monteurs hier al vijf keer langs geweest binnen een jaar tijd omdat we steeds hetzelfde probleem hebben namelijk koud water. Aan de cv ketel kan het niet liggen. Deze is drie jaar oud en vorige maand nog helemaal nagekeken. Gevolg is dat wij iedere keer in huis moeten blijven en dingen moeten regelen op het werk om in huis te zijn. Om maar niet te spreken over het feit dat de laatste keer afgesproken was met de planning dat er een nieuwe kraan op zou komen en afgelopen dinsdag bleek dat de monteur hiervan niet op de hoogte was. Hij heeft er dus weer opnieuw een nieuw binnenwerk in gezet. Ik denk dat het nog geen twee maanden zal duren voordat wij opnieuw dezelfde problemen zullen krijgen. Wat voor mij duidelijk is is dat wij recht hebben op een nieuwe kraan.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als het probleem nu eens definitief wordt opgelost door een nieuwe thermostaatkraan en dan van een beter merk, aangezien wij in het merk \"Ben\"weinig vertrouwen meer hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 22 november 2016 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over ons product. Wij zullen ervoor zorgen dat er contact met u word opgenomen. Wij zullen samen met u deze klacht oppakken en ons best doen deze naar tevredenheid af te handelen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijk groet,
Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 26 november 2016 om 12:30 geantwoord

Tot op heden is er geen contact met ons opgenomen.

Reactie van de melder van de klacht Karel van Straten

3 dagen geleden - Nog steeds niks gehoord we zijn nu 12 dagen verder

Alle klachten die gemeld zijn door Karel van Straten