Mijn Klacht:
Vorig jaar september is onze badkamer en toilet opgeleverd door Brugman keukens en badkamers Zutphen. Het offertenummer is 10011102076.
Echter binnen twee maand kregen we problemen met de thermostaatkraan. Dit is een kraan van het merk “Ben”.
Het water werd niet meer warm. We hebben contact opgenomen met Brugman en het probleem werd verholpen door de servicemonteurs van Ben. Welliswaar moesten we hier een week op wachten omdat de chauffeurs vanuit Brabant pas een week later deze kant op gingen . Maar oke als hier het probleem mee verholpen was… Niets was minder waar. Intussen zijn we een jaar verder. Is het binnenwerk zeker vier keer vervangen en zijn de monteurs hier al vijf keer langs geweest binnen een jaar tijd omdat we steeds hetzelfde probleem hebben namelijk koud water. Aan de cv ketel kan het niet liggen. Deze is drie jaar oud en vorige maand nog helemaal nagekeken. Gevolg is dat wij iedere keer in huis moeten blijven en dingen moeten regelen op het werk om in huis te zijn. Om maar niet te spreken over het feit dat de laatste keer afgesproken was met de planning dat er een nieuwe kraan op zou komen en afgelopen dinsdag bleek dat de monteur hiervan niet op de hoogte was. Hij heeft er dus weer opnieuw een nieuw binnenwerk in gezet. Ik denk dat het nog geen twee maanden zal duren voordat wij opnieuw dezelfde problemen zullen krijgen. Wat voor mij duidelijk is is dat wij recht hebben op een nieuwe kraan.
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als het probleem nu eens definitief wordt opgelost door een nieuwe thermostaatkraan en dan van een beter merk, aangezien wij in het merk \"Ben\"weinig vertrouwen meer hebben.
