Klacht: problemen met mijn nieuwe iphone 6s

op 15 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Sluit een abbonement af bij tele 2 met een iphone 6s wat al na 2 dagen van aankoop gebeurde was bizar hij wou niet meer opladen lader stuk moesten ze opsturen Ik krijg geen vervangende laden moesten zelf maar een nieuw gaan kopen als ik een lade warme en vervolgens krijg ik een nieuwe lader en nog geen maand Daarna is de hele telefoon kapot en alleen nog maar laden met die usb kabel en niet meer met de ander batterij gaat ook maar ineens twee uurtjes mee in plaats van een dag Ik wil met de klas naar de Media Markt vervolgens Vertellen ze mij dat ik moet worden opgestuurd ik geen bericht leentoestel krijgt en dat dat sowieso ffgaan duren gevolgen Arena 7 dagen nog steeds geen oplossing telefoon is nog steeds r by reparateur en kan het mij ook niet vertellen hoe lang ik hem nog kruidbat Feyenoord een telefoon van €700 die binnen zo’n korte tijd kapot is en nog een week moeten wachten en dan zelfs nog niet weten wanneer de klaar is

als mijn telefoon wordt vervangen door een nieuwe zodat ik weer een goede telefoon hebt hopelijk waarmee ik op internet kan

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door raymon1991