Klacht: Problemen met inloggen op Internetbankieren

Ritza1 op 28 augustus 2023 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben in het buitenland en heb de afgelopen maanden al vijf keer opnieuw de app moeten installeren en me opnieuw moeten aanmelden met mijn rijbewijs. De app houdt er zonder reden mee op, terwijl ik hem op automatisch bijwerken heb staan. En het aanmelden is één doffe ellende. Hij wil de chip van het rijbewijs niet lezen, hij kan bijna geen foto maken, duurt soms 10 minuten: te dichtbij, te veel schittering, niet de vingers ervoor (terwijl ik de vingers er niet voor heb) en ga zo maar door. En eindelijk lukt het en krijg je te horen dat je over 10 minuten een seintje krijgt. Niet dus. Ook het volledig deïnstalleren van de app helpt niet. Al een paar keer een klacht ingediend. Vandaag weer gebeld, er zou er een storing zijn bij het installeren van de app, en deze week wordt een update geïnstalleerd dat het niet mer zo vaak fout gaat. Ik heb weinig hoop en overweeg een andere bank te nemen, mar dat gaat ook niet een-twee-drie.

Gewenste Oplossing:

Een goed werkend systeem en een goede en snelle afhandeling van klachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

8 maanden geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Reactie van de melder van de klacht Ritza1

8 maanden geleden - Ik heb ING een aantal malen gebeld, je wordt met een kluit algemeenheden in het riet gestuurd. Zo van je bent een van de velen, meer kunnen we niet doen. Je voelt je binnen hun vaste beleidsregels als klant puur een product, ze doen niet dat beetje extra hun best om de klant behouden. Ben nu meer dan 50 euro kwijt aan belkosten omdat ik in Indonesië zit. Zeer slechte bereikbaarheid en begeleiding. Ga een andere bank zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Ritza1