Klacht: Problemen met Blackberry.

op 30 juni 2012 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds een maand heb ik een nieuwe Blackberry. Nu zijn er sinds vandaag problemen opgetreden zoals het niet kunnen bellen zonder luidspreken en vastlopen van de Blackberry. Ik heb daarvoor 3 keer naar de klantenservice gebeld. In het 1e telefoongesprek werd mij verteld door Smartcare dat ik hem moest resetten en dat hij het dan weer zou moeten doen, als dit niet geval was moest ik terug bellen, dat heb ik dus gedaan. De 2e keer konden ze mij niet doorverbinden met Smartcare en ik moest of later terugbellen of het maandag opnieuw proberen. Omdat ik het hier niet mee eens was heb ik nog een keer gebeld en daar werd mij verteld dat de storing bij Blackberry zit, nu kan dit niet het geval zijn omdat ik wel gebruik kan maken van mijn Blackberry internet, maar niet kan bellen.

Ik zou graag doorverbonden worden naar Smartcare zodat die mij verder kunnen helpen en mijn telefoon komen halen zodat deze gemaakt kan worden.

Bericht van Hi

5 jaren geleden - Hi Melissa, Wat vervelend dat je tot nu toe nog niet bent geholpen. Ik kan me voorstellen dat je hierin teleurgesteld bent. Sorry hiervoor. Ik wil je hier graag bij helpen. Wij zijn ons bewust van de capaciteitsproblemen bij SmartCare, en dat we niet alle klanten kunnen helpen zoals we dat willen. Er wordt door klanten volop gebruik gemaakt van deze nieuwe dienst en de serviceverlening loopt nog niet altijd zoals wij dat voor ogen hebben. Het verbeteren van deze service heeft dan ook hoge prioriteit. De capaciteit is al verder uitgebreid en zal nog verder worden opgevoerd in de komende weken. Hiermee hopen we op korte termijn weer de gewenste service te kunnen bieden. Kun je mij aangeven hoe het er nu voor staat? Kan ik je helpen? Je kunt ook op het Hi Forum reageren. Hier kan ik jouw gegevens direct inzien. Als je dit prettig vindt, kijk dan eens op https://forum.www.hi.nl/. Groetjes, Christy Hi Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa.Haas