Klacht: Problemen met betalingen wat bij vodafone mis gaat

op 05 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Best vodafone

Ik heb de 20ste een rekening van mijn 06 nummer een bedrag van 33,28 dus had ik gebeld met een collega van jullie een vrouwelijke en die zijn ja meneer het klopt u moet 33,28 betalen maar ik zij dus in mijn app staan 47,53 waarom dan 33,28 nou meneer dit bedrag van 33,28 staat nog open terwijl ik nog geen veder betalingen heb gedaan.
Maar nu komen de problemen mijn vrouw heeft ook een Vodafone Abonnement van jullie en daar stond dus 14,25 en die hebben we betaald op de 20ste en daar stond de bedrag in de app niet meer een groen vinkje dus paar dagen later was dat groen vinkje weg dus ik heb mijn eigen rekening getaald op de 4 juni een bedrag van 33,28 wat mijn is verteld en nu moets ik ineens 14,25 extra overmaken voor mijn rekening ik word er een en beetje panisch van het is elke maand zelfde problemen ik zij dus tegen een collega ik ga die 14,25 niet betalen is jullie probleem niet de mijne zij ik nou dan word u 06 nummer binnen kort geblokkeerd maar een ding weet ik zeker ik ben jaren klant van jullie geweest een prepay daarna abonnement maar ik ga volgende jaar niet verlengen ik denk dat ik inderdaard overstap na een andere mits jullie mijn kunnen overtuigen met een goed makkertje ofzo iets wij doen betalingen en zijn maken fouten die ze niet toegeven en dan word er gezegt dat word automatische door de computer gedaan en het is elke maand zelfde problemen en wij moeten maar weer bij betalen

dat alles weer goed word verlopen en een te gemoet komen ofzo iets

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door misterx1974