Klacht: Problemen door avast antivirus premiun en cleanup van avast

op 22 december 2017 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Had nieuwe antivirus van avast gekocht, daarna kon ik dingen in windows livemail niet openen. Dus software vernieuwen aangeklikt. Avast cleanup aangeschaft en betaald. Dat werkte niet, toen kreeg ik een mail dat ik een gratis update gekregen had terwijl ik het gekocht en betaald had. Na de installatie van cleanup werd heel de windowslivemail geblokkeerd door het programma. Vervolgens naar het Nederlandse ondersteuningstelefoonnummer gebeld. Kreeg een Engels sprekende persoon aan de telefoon. Die maar aandrong op het kopen van een licentie van Microsoft, wat voor windowslivemail niet hoeft, dat is voor outlook. Hij gaf aan dat ik een gratis programma had wat niet waar is ik heb het gekocht en jullie software heeft heel de maand voor problemen gezorgd. Ik voel me opgelicht en zal ook nooit meer een product van avast kopen. Eerst kreeg ik aldoor de melding dat mijn computer vertraagd werd en de melding om cleunup te kopen ,ik ben ervan overtuigt dat mijn computer gegijzeld is geweest door de nieuwe antivirus. Nadat ik cleunup gekocht had werd er na een scan aan gegeven dat er geen problemen waren, terwijl het programma niets deed. Eén duidelijker bewijs kan er niet zijn dat avast zelf het probleem veroorzaakte, een zeer slechte zaak. Koop dus nooit een avast programma meer, laat dat duidelijk zijn. Maak ook geen reclame voor jullie. Een zeer ontevreden gebruiker die zich opgelicht voelt.

Ben niet tevreden, maar voel me opgelicht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door helma melsen