Klacht: Problemen bij inloggen om te bestellen

op 06 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

We zijn drie dagen bezig geweest om te kunnen bestellen!! De inognaam klopt niet bij het klant nummer, dan klopt het wachtwoord niet probeer je het te wijzigen lukt dat weer niet,lukt het wactwoord wijzigen kun je niet inloggen omdat het niet bij het klantnummer past dus gaan we Iddink bellen en dan krijg je te horen daf je postcode niet bij het klantnummer past! Heel erg vervelend!! Iemand gesproken die ons verteld hoe we het wachtwoord kunnen wijzigen,lukt het wijzigen wel maar weer niet het inloggen. Volgende dag eindelijk ingelogd moeten we ondertussen iets opzoeken worden we weer uitgelogd en kunnen we vervolgens niet meer inloggen…! Weer bellen dus!komen we er weer niet doorheen omdat klantnummer en postcode niet kloppen en als we dan eindelijk iemand spreken en vragen hoe het kan zegt diegene dat weet ik niet en misschien moet je maar weer een ander wachtwoord aanvragen of op een andere browser gaan inloggen..Als ik vraag hoe het kan zegt hij dag weet ik niet maar ik zeg je toch wat je kunt doen en wordt dan geiirriteerd tegen mij terwijl ze ef toch zijn om ons te helpen of niet!! Ik ben zeer ontevreden en ik baal er echt van dat het allemaal zo moet!

Als ik jullie gewoon goed kan bereiken en normaal te woord wordt gestaan en als we gewoon zonder probleem kunnen inloggen! We bestellen per slot van rekening al voor het vierdd jaar boeken en er is qua gegevens niets veranderd!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TysonSenna