Klacht: Probleem van nieuwe montuur met overgeslepen glazen raakt niet opgelost

op 15 juli 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Geachte,
Het probleem heeft zich voor gedaan wanneer mijn montuur begon met de verf laag af te bladeren, ik ben met mijn klacht naar Hans Anders gegaan in Brugge daar was het voorstel een nieuwe zelfde montuur maar met overgeslepen glazen daar was ik uiteraard tevreden mee mijn probleem was zogezegd van de baan maar niets was minder waar voor mij begon de lijdensweg toen nog maar ik ben zeker 5 maal met mijn klacht terug geweest en een zekere ENYA die mij altijd hielp heeft me dan maar wijs gemaakt want zo voelt het toch aan dat mijn ogen er moesten aan gewoon worden en dat ik moest geduld hebben alles was hobbelig als ik naar de grond keek zowel buiten als binnen dit was heel gevaarlijk ik was niet zeker bij het stappen dus na de vijfde keer ben ik thuis gekomen en de bril in de kast gegooid zo boos was ik ,nu heeft mijn man bij Hans Anders ook een nieuwe bril gekocht en tijdens de aankoop werd het probleem van mij nog eens aangehaald want de bril in de kast lag nog altijd op mijn maag, er werd mij gevraagd om de bril eens terug mee te brengen dat het niet door de beugel kon en zonde was dat hij in de kast lag heb ik direct gedaan ze hebben mij in Brugge heel goed geholpen maar helaas ik wilde een nieuwe bril gratis maar niet een nieuwe bril met een opleg ik heb de eerste bril al betaald en ben er niets mee waarom zou ik nu nog eens betalen mijn € euro’s waren toch ook goed bij het afhalen van mijn bril ik wil U er nogmaals op wijzen dat die Enya mij diep in de problemen heeft gestoken met mijn bril ZIJ verdiend geen job bij Hans Anders neem een maatregel voor haar aub

MVG. Lea en dank bij voorbaat

Geachte,

Ik zou heel tevreden zijn dat mijn bril hersteld word met nieuwe glazen maar geen overslijp glazen nooit meer voor mij, ik zal pas tevreden zijn met een nieuwe bril,sorry mij € tjes waren toen toch ook goed voor jullie dus GOED GELD GOED GERIEF zegt men in België .

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 15 juli 2016 om 10:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lea.alain@telenet.be