Klacht: Probleem met gebruik e-ticket Dagretour Daluren op

op 09 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Beste mensen,

Op 1 maart 2020 heb ik een tweetal E-tickets – Dagretour Daluren gekocht in Kruidvat-filiaal 2372.

Toen ik op 8 maart het kaartje kort voor vertrek wilde verzilveren (deze tip wordt gegeven op de e-ticketbon) bleek één van de activatie-codes niet te werken.
Omdat er geen gelegenheid was om terug te gaan naar een Kruidvat-winkel en ook de Kruidvat-klantenservice op zondagochtend niet bereikbaar was heb ik bij de NS-klantenservice in Leiden gevraagd of de NS mij zou kunnen helpen.
Helaas bleek dit probleem meer voor te komen en moest ik toch echt het probleem aan Kruidvat voorleggen…
Bij deze.

Ik heb op 9 maart gelijk contact op genomen met de klantenservice van Kruidvat. Carola Oldenhof heeft de klacht aangehoord en geprobeerd te achterhalen wat de reden van het probleem zou kunnen zijn.

Bij controle met het filiaal bleek dat er een stukje van één van de letters het e-ticket was weggevallen (alleen de letter J was zichtbaar, terwijl de letter U zichtbaar had moeten zijn.
Als de goede letter zou worden weergegeven dan zou de e-ticket nog gebruikt kunnen worden. Echter: de reis waarvoor de ticket gekocht was is inmiddels voorbij en de ticket door één persoon nog voor 13 april voor een andere bestemming te kunnen gebruiken is eigenlijk niet aan de orde.

Daarom wil ik aan Kruidvat verzoeken om de kosten die ik nu voor 1 persoon heb moeten maken voor de reis Leiden CS – Tegelen – Leiden CS – een bedrag van € 31,32 (omdat ik zelf nog gebruik heb kunnen maken van een NS-kortingskaart hiervoor) te vergoeden.

Voor vragenopmerkingen mag u telefonisch contact met mij opnemen via 06-561314013.

Volgens medewerkster van de klantenservice

Zij liet mij weten dat het e-ticket met

Echter… Ik verwacht niet dat ik een enkele e-ticket nog voor 13 april zou kunnen gebruiken.

geen kruidvatwinkel open was Helaas kon de klante

Na controle door Kruidvat met het filiaal waar het kaartje is gekost bleek dat een deel van de letter U was weggevallen waardoor de letter J alleen gelezen kon worden.

Omdat het naar mijn mening niet een fout is van mij, maar een fout die ligt bij het filiaal waar de kaart is gekocht wil ik

Op

Ik ben tevreden als Kruidvat erkent dat het wegvallen van delen van cijfersletters op een e-ticket als gevolg van een minder goede printkwaliteit niet het probleem van mij is geweest.

Ik heb immers niet zelf de print uit kunnen printen en kunnen kijken of de gegevens van de print corresponderen met de gegevens op de computer... Dit had de Kruidvat-medewerker in genoemd filiaal wel kunnen doen...

Ik zou het netjes vinden als de meer-kosten die ik nu heb moeten maken voor de reis voor 1 persoon van een dagretour Leiden CS - Tegelen - een bedrag van € 31,32 (omdat ik zelf nog gebruik heb kunnen maken van een NS-kortingskaart hiervoor) - te vergoeden.

Hopende met deze informatie voldoende van dienst te zijn geweest, verblijf ik met vriendelijke groet,

Diderik Selier
Eduard van Beinumlaan 12
2343 MR Oegstgeest
06-51314013
[email protected]

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diderik Selier