Klacht: Probeer meer dan 3 weken mijn contract tussentijds te verlengen/wijzigen

op 20 maart 2017 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door defecte mobiel probeer ik al ca. 3 weken een nieuwe telefoon te bestellen, met tegelijkertijd het laten doorlopen van mijn huidige contract.
Verkeerde telefoon afgeleverd, niet geaccepteerd, retour Hollands Nieuwe. Daarna nog zeker 4x telefonisch contact gehad met klantenservice. Steeds weer opnieuw alle gegevens moeten herhalen. Uiteindelijk combineerde mijn postcode en huisnummer niet met elkaar (volgens H.N.), en had men het via interne mail doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Wacht dus al weer 1,5 week op reactie.

Gewenste Oplossing:

Nu eindelijk eens telefonisch contact met de juiste persoon hoe e.e.a. mogelijk is dat dit zo moeizaam moet verlopen. En dus nog steeds niet is opgelost en geregeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Jorna