Klacht: Probeer een aansprakelijksheidsverzekering af te 2 uur aan de telefoon. 5 uur zijn verstreken.

op 13 juli 2017 over Rabobank in de categorie Banken

Probeer vanaf 6 uur een aansprakelijksheidsverzekering af te sluiten. struikelblok is een cis registratie die niet op mijn naam staat maar wel op mijn adres staat. Het is me tot nu toe niet gelukt om de Rabobank in gesprek te laten gaan met de verzekeringsmaatschappij.

Als er een aanbod is van de bank tot een gedege bemiddeling met de verzekeringen die ze verkopen. Niet een gemakzuchtige acceptatie van een onredelijke weigering.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Reactie van de melder van de klacht Martijn de onverzekerde dankzij interpolis.

3 maanden geleden - Rabobank heeft via deze site heeft aangegeven deze klacht niet in behandeling te nemen. in deze tijd van "afmelding" hadden ze mij ook te woord kunnen staan. Maar weer kiezen ze ervoor niet naar mij te luisteren!, Het niet aangaan van hun verantwoordelijk om het voor mij op te nemen " Je vecht het maar aan met interpolis, is mij letterlijk gezegd." vindt ik schandalig.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn de onverzekerde dankzij interpolis.