Klacht: probeer al 4 weken op de website te komen wat niet lukt

op 28 februari 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Email en wachtwoord bij jullie niet bekend wel al termijn afgehouden.

Gewenste Oplossing:

zeer ontevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 28 februari 2017 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Bedankt voor het kenbaar maken van je klacht.

Ik vind het jammer om te lezen dat het niet lukt om in te loggen op de persoonlijke pagina en snap heel goed dat je daar ontevreden over bent. Ik help je hier graag mee verder.

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met een nieuw wachtwoord. Je gebruikersnaam is je klantnummer. Dit zou moeten werken.
Mocht je alsnog problemen hebben met het inloggen, mag je een mail sturen naar webcare@energiedirect.nl.

Groet,
Mireille

Alle klachten die gemeld zijn door Huub Boshom