Mijn Klacht:
Ik heb een fiets besteld bij Profibike, maar deze werd niet rijklaar geleverd. De accu was verkeerd en de motor had kuren. Na contact met de klantenservice heb ik uiteindelijk mijn geld teruggekregen, maar met een onterechte aftrek van 75 euro. Dit vind ik onacceptabel, gezien de problemen die ik met de fiets heb ervaren.
Gewenste Oplossing:
Ik eis de terugbetaling van de 75 euro die ten onrechte is ingehouden.

