Klacht: Geen restitutie ontvangen

[email protected] op 08 april 2020 over Pro E-bike in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd geleden heb ik foute onderdelen ontvangen heb op verzoek geretourneerd plus foto in de bijlage er bij
Nu vragen ze mij na veel geharrewar om een foto
Stom he
Op hun verzoek heb ik de onderdelen retour gestuurd en nu vragen ze om een als bewijs nou breekt mijn klomp heb alles geretourneerd
Volgens insuders is het chaos en puinhoop daar
Het gaat om de gemaskte interne fouten maar geven het niet yoe
Het bedarg is ruim 17 euro waar gaat het over

Gewenste Oplossing:

Gewoon tetug betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pro E-bike

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pro E-bike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]