Klacht: Prive gegevens

op 25 april 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Hoi.
Wij hebben in de paasvakantie een vakantie geboekt na port zeelande.
Alles van de vakantie was goed, niks op aan te merken.
Alleen voor we vertrokken hebben we veel aan de telefoon bij jullie gehangen.(en daar zat ook al een hoog prijskaartje aanvast).
We hadden geboekt. En onze buren hadden ook een vakantie geboekt naar heijderbos.
Verder ook een topvakantie geweest alleen hetzelfde verhaal ook uren aan een telefoon gezeten.
WAAROM.
omdat als hun met hun eigen email adres en wachtwoord inloggen komen ze op mijn boeking en gegevens uit. (Daar zijn jullie van op de hoogte)
Toen hebben jullie het account veranderd op haar man der email adres en wachtwoord. En dan komen ze weer terug op onze boeking maar hun boeking staat er ook bij.
Maar ik heb ook een eigen email adres en wachtwoord maar komt allemaal op 1 acount uit.
Ik heb telefonisch contact gehad om na de vakantie terug contact op te nemen met klachten service. Want had gevragen of er vanwege een grote fout wat korting of iets met de prijs gedaan kon worden. Want ik ben er niet mee eens dat andere mensen onze prive gegevens kunnen inzien. Het klopt niet dat anders mensen op mijn account kunnen komen. Misschien zijn er nog wel andere mensen die ook op mijn account kunnen komen zonder dat ik dit weet. En dat moet niet mogen. Als je een eigen email en wachtwoordt hebt.
En dat anderen er met een ander email en eigen wachtwoord er ook op kunnen komen.
We hebben allebei al heel veel geld erin gestoken om jullie te bellen. En het probleem zou na de vakantie woensdag 19-4 opgelost worden. Maar ze kunnen er nog steeds opkomen dus het is nog niet opgelost. En ik ben er wel een beetje klaar mee.
Hoe gaan jullie dit oplossen of goedmaken.
Mvg wilma

We willen graag de volgende vakantie gaan boeken voor augustus.
Dus graag een korting voor de volgenee boeking

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

4 jaren geleden - Dankjewel Ben benieuwd of het nu wel opgelost gaat worden

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 25 april 2017 om 14:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]