Klacht: Privacy schending

op 25 april 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste centerparcs,
Bij deze wil ik graag een klacht indienen over mijn boeking.
Ik ging een tijdje geleden een boeking doen voor het paasweekend 14.4.17 tot 18.4.17 bij het Heijderbos. Dit heb ik online gedaan. Op een eigen account. Dus het e-mailadres van mijn man en wachtwoord.
Later wou ik mijn boeking bekijken en alvast wat gegevens invullen op de centerparcs app. Wat gebeurde er nu, ik kom uit op de boeking van mijn buren! Dit vind ik heel vreemd, want ik kon al hun gegevens bekijken. Dus ben ik naar mijn buurvrouw gegaan om dat te zeggen, toen heeft zij ingelogd op haar eigen account op centerparcs.nl en toen kon zij ook mijn gegevens zien!?!
Daarna heb ik telefonisch contact opgenomen met jullie want ik vind het niet prettig als andere mensen mijn gegevens kunnen zien. Want het is toch een soort van schending van privacy! Als antwoord kreeg ik dat jullie het zouden veranderen na het paasweekend omdat er op dat moment niks veranderd kon worden…
Mijn buurvrouw en ik hebben er allebei veel geld ingestoken om telefonisch contact met jullie te hebben.
Het probleem zou opgelost worden vanaf 19.4.17 maar is nog steeds niet opgelost…
Hoe gaan jullie dit oplossen? Kunnen we hier toch nog een vergoeding voor krijgen?
Mvg Anne Van Herck- Wijnen
Boekingsnummer: 5940203

Graag een vergoeding

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 25 april 2017 om 12:55 geantwoord