Klacht: Pris gewonnen op het rad

op 06 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een prijs gewonnen op het rad met dee krasloten.
Maar geen mail van dirk ontvangen.
Reeds driemaal gemeld met contact formulier geen antwoord.
Enkel automatisch antwoord wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord op mijn mail krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Excuses dat u op het moment dat u deze melding had gemaakt nog geen reactie had ontvangen. Door extreme drukte en begin van vakantieperiode hebben wij helaas achterstand opgelopen. Ik zie dat u inmiddels wel reacties op uw eerdere gemaakte meldingen heeft ontvangen.
Ik wens u nog een fijne dag toe.

Heeft op 12 juli 2017 om 18:52 geantwoord

Ik ben in het bezit van een filmpje waar duidelijk op staat als prijs
1 jaar gratis boodschappen.en de mails van dirk die ik krijg geven iedere keer een ander uitleg om onder de prijs uit te komen.en als ik de klachten van andere mensen lees had dirk beter geen krasloten kunnen geven.met al die klachten.ik heb nogmaals een mail gestuurd dat ik het er niet bij laat zitten als er geen fatsoenlijke oplossing voor komt.
Dus ik ben niet tevreden.
Mvg Ton Rijken

Alle klachten die gemeld zijn door Ton 1940