Klacht: Printplaat defect, en geen reactie vanwege tijdgebrek

op 28 augustus 2017 over Robomow in de categorie Gereedschap & Machines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij mijn 3 maanden oude robomow RS615, is de printplaat van de laadkop van het basisstation door gebrand, en is het display van de maaier doorlopen met zwarte vlekken en strepen. Om snel weer aan de gang te kunnen gaan heb ik gevraagd voor een nieuwe laadkop (kwestie van opsturen) onder tussen zijn we 1 week verder en ik hoor niets, terwijl er binnen 48 uur contact zou worden opgeNomen. Het gras groeit gewin gestaag door. Voor een apparaat van 1500 euro had ik meer service verwacht!

Gewenste Oplossing:

Probleem zijn opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Robomow over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Robomow75