Klacht: Geen fatsoenlijk kontakt na een slecht product

op 11 april 2019 over Printer pix in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar een fotoboek besteld bij printerpix, kosten bijna €50. Toen het boek geleverd werd was het veel te donker afgedrukt. Daarna meerdere pogingen gedaan om in kontakt te komen met printerpix maar er was niemand die mij in het Nederlands te woord kon staan ( wel in spaans en russisch). Mails werden ook heel onduidelijk beantwoord. Op een gegeven moment had ik er natuurlijk geen vertrouwen meer in en wilde ik geld terug. Maar niemand direct te bereiken. Als je het Nederlandse telefoonnummer beld dan word je direct doorverbonden met het buitenland.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik in de taal geholpen word waarin ik ook besteld heb, en als er een Nederlands nummer staat wil ik ook in die taal geholpen worden. En als het product zo slecht is dan wil ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Printer pix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Printer pix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcdegroot