Klacht: prijs kwaliteit verhouding cottages

op 20 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Boekingsnummer 1588992

Geachte directie,

Van 12 t/m 16 februari huurde wij een premium cottage met huisnummer 104 in het Meerdal voor 6 personen. De kinderen hebben een prima vakantie gehad maar ik vindt de prijs kwaliteit verhouding van de huisjes ver onder de maat.

We betaalde voor een midweek € 560,- voor een premium cottage, wat heel veel geld is.
Het huisje was opzicht wel schoon alleen hing er een rioollucht op de badkamer, de matrassen waren doorgezakt waardoor ik de hele vakantie pijn aan mijn rug heb gehad. Ook mag er best eens een beetje gemoderniseerd worden in en aan de huisjes. Wat ons ook op viel was dat op onze route van de marketdome naar de cottage de meeste straatlantaarns vanaf de eerste t/m de laatste dag stuk waren waardoor wij met de verlichting van de telefoon het weggetje moesten volgen om niet je nek te breken.
We gaan geregeld naar Center Parcs alleen beginnen wij ons steeds meer te storen aan de kwaliteit van de huisjes waardoor wij voor een volgende vakantie toch maar eens gaan kijken voor een ander park wat niet van Center Parcs is. Je kunt niet de hoofdprijs vragen voor een cottage met deze kwaliteit.

Nogmaals de kinderen hebben een goede vakantie gehad alleen is de prijs kwaliteit verhouding van de cottages ver onder de maat.

Ik hoop dat jullie in de toekomst gaan investeren in de huisjes zodat wij maar ook alle andere gezinnen welke hard moeten werken voor hun vakantie met een tevreden gevoel thuis komen.

Met Vriendelijke groet,

Ralf Budy en Claudia Stassen

Moderniseren en renoveren cottages binnen- en buitenzijde, nieuwe matrassen in bedden goed onderhoud aan het park.
Ook de bowlingbaan is toe aan een onderhoudsbeurt. de baan is versleten en de ballen zijn bijna vierkant.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 23 februari 2018 om 09:50 geantwoord

Op 23 februari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor telefonisch contact opgenomen met de gasten. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gasten tijdens hun verblijf hebben ondervonden. Er werd een passende compensatie aangeboden aan de gasten welke geldig is op een volgend verblijf bij Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door Ralf Budy