Klacht: prijs-kwaliteit ver onder de maat

op 02 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

In augustus 2016 verbleef ik met 6 personen in een cottage op CP Huttenheugte. Ons gezelschap bestond uit 4 volwassenen, 1 kleuter en 1 baby. Toen wij de cottage betraden stonk het er vreselijlk. Rioollucht. Het huisje was niet schoongemaakt, in alle gordijnen wemelde het van de muggen. We zijn uren bezig geweest met stofzuigen en schoonmaken. De volgende dag bleek waarom het zo had gestonken toen we aankwamen…..lekkage vanuit de douche. Ik heb er melding van gemaakt, er is een medewerker gekomen, het bleef lekken. De hele keukenvloer stond onder water, telkens opnieuw en na 3 dagen kwam het water ook vanuit de toiletvloer omhoog.
In de cottage vonden we drie a-4tjes, elk met een ander naam van een dame die ons huis schoongemaakt zou hebben.

Ik heb de vakantie geboekt vanuit het buitenland. Ik wilde graag naar Huttenheugte vanwege goede herinneringen aan het park. Ik heb on-line het huisje geboekt. Ik kwam uit op een bedrag van 746 euro voor een midweek. Gelukkig checkte ik de datum van de midweek nog even voor ik de aanvraag verstuurde en tot mijn schrik kwam de datum niet overeen met de datum die ik had ingevoerd toen ik begon met het boeken van de cottage. Gebeld, 4 keer zonder verbinding te krijgen. Toen gebeld met het park zelf die mij een ander nummer gaven. Dat nummer gebeld en de dame vertelde mij dat ik dan toch wel iets verkeerd gedaan zou hebben. Op mijn vraag wat de prijs dan wel was vertelde zij dat het 988 euro zou zijn. Omdat ik verantwoordelijk was voor het boeken en de andere reisgenoten erop rekenden heb ik geboekt voor dat hoge bedrag.

En dan kom je in een cottage die zo vies en zo slecht onderhouden is.
Gelukkig zijn wij optimistische mensen die er wel het beste van maken maar het is een schande dat wij voor 988 euro dagelijks meerde keren per dag moesten dweilen en het huisje een grondige schoonmaak moesten geven voor we ons thuis voelden.

Center Parcs geeft ons een grote korting op een volgend verblijf

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 september 2016 om 09:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jcate@tiscali.nl