Klacht: Prijs kopje koffie

op 28 mei 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 31 mei 2016 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor jouw feedback.
Wij geven dit door aan het de Bijenkorf filiaal.
Ter compensatie wil ik jou graag twee koffie & gebaksvouchers aanbieden.
Deze mag jij in de loop van de week per post verwachten.
Wens ik jou tot slot graag nog een hele fijne dag toe en een lekker kopje koffie met gebak.

Met vriendelijke groet,

#bcare/Anneke

Alle klachten die gemeld zijn door Theo olga