Klacht: Prijs kaartjes

op 02 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Heel fijn dat jullie 75 jaar bestaan en dat jullie de kras kaarten uit geven maar geef dan ook eens kadoos weg ik heb nu al 70 kaarten gekrast en nog niks gewonnen dit vind ik een grote flop van jullie verzin dan eens wat waar de trouwe klant wat aan heb en wat wint. wel verdienen maar niks uitgeven jammer dirk jammer grote flop die kras actie gr boze kl uit dordrecht van de brouwersdijk

Als je eens wat wint met deze actie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 06 juli 2017 om 16:12 geantwoord

Wat jammer om te horen dat u nog geen geluk hebt gehad met het winnen van één de mooie prijzen. Uiteraard begrijpen wij de teleurstelling. De afgelopen weken zijn er al heel veel prijzen weggegeven en ook de aankomende weken worden er nog duizenden prijzen uitgedeeld. Alle prijzen gaan er gegarandeerd uit. Dus blijf de codes invullen en wie weet bent u straks de trotse eigenaar van één van de hoofdprijzen. Bent u benieuwd welke prijzen al zijn weggeven? Bekijk de lijst met prijswinnaars op https://75jaar.dirk.nl.

Met vriendelijke groeten,
DIRK
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ericchris@telfortglasvezel.nl