Klacht: Prijs en kwaliteitverhouding – Erperheide

op 26 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We zijn net terug van een weekje CenterParcs Erperheide. En we hebben nogal wat klachten. Ik vind het zelf niet zo netjes om dit online te publiceren, maar gezien de ervaringen die wij meegemaakt in een korte tijd , maar ook andere vakantiegangers. De receptie is grotendeels op de hoogte van de klachten.

Positieve ervaringen:
– Personeel is top!
– Geweldig zwembad en leuke activiteiten voor de kinderen

Negatieve ervaringen:
– Vliegen (we hadden de VIP cottage). We hebben letterlijk in 6 dagen tijd, meer dan 150 vliegen moeten doodslaan. Dit is geen grapje. Tussendoor heeft het personeel zelf ook met vergif moeten spuiten. Zelf heb ik dit ook moeten doen.
– Het huisje is ontzettend verouderd. Laag plafond, muf, donker. Het interieur is van vreselijke kwaliteit, er staat een hoekbank in de kamer, maar dit is een tuinset met doorgezakte kussens. We hebben minstens 5 koppels gesproken die dezelfde klachten hadden over de huisjes, het is niet meer van deze tijd. Deze huisjes zouden echt gesloopt moeten worden en er zou nieuwe accommodaties gebouwd moeten worden, zie bijvoorbeeld de huizen van het park Hof van Saksen.
– De hoofdkussens in de slaapkamer hebben geen vullig, de kussens zijn zo dun, dat de hoofdkussen van mijn peuterzoon (die ik zelf had meegenomen) letterlijk 2x zo dik is.
– Babybedje moet je in de woonkamer plaatsen of in de keuken, aangezien de ruimte in de slaapkamers te klein zijn.
– Wifi werkte de eerste dagen niet, terwijl dit wel onderdeel is van het VIP pakket. Oorzaak de router was kapot, dit is halverwege de vakantie vervangen.
– Open haard stinkt. Er zullen vast mensen zijn die de open haard gebruiken, maar wij hebben in hartje uiteraard zomer niet gebruikt, maar je ruikt nog steeds de openhaard. Dit kan niet gezond zijn.
– Kids club is niet elke dag open, het is en blijft een familiepark. En de kids club is een van de leukste dingen die je kan doen met een ouder en je kind. Dit zou altijd open moeten zijn van 8.00 tot 10.00 (het is nu van 9.30 tot 10.30, maar volgens mij wordt er vergeten dat kinderen al vroeg wakker zijn).
– In de keuken van het huisje zit een tegelvloer, maar de afwerking is zo slecht, dat je jouw voet lelijk kan bezeren aan de overgang van de tegels naar de houten vloer.

Ik hoor graag hoe Centerparcs mijn tevredenheid weer kan vergroten, want onze vakantie heeft een zure nasmaak gekregen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juni 2017 om 15:07 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door justjerm