Klacht: prepay abonnement opgezegd en toch achteraf rekening

op 16 oktober 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat Hollandsnieuwe zonder enige kennisgeving een prepay tarief verhoogd heb ik opgezegd. Voor de opzegging nog veel geïnformeerd maar ze hebben niets laten weten.
Nu hebben ze al een paar maanden teveel geld geïnd maar komen ook nog met een naheffing van 10 euro, dit terwijl het ook nog eens om een prepay abonnement gaat.
Ik ben van mening dat ik nogal wat geld van hen tegoed heb omdat er ongeoorloofd teveel is geïncasseerd van mijn rekening. Maar om ook nog eens een bedrag in rekening te brengen achteraf is schandalig. Daarbij weet ik niet waar de 10 euro op is gebaseerd, dit hoef en wil ik niet weten omdat het om een prepay gaat. Ik had altijd heeel veel minuten over dus dat kan geen issue zijn.
Ingangsdatum contract en belminuten weet ik niet meer omdat ik geen klant meer ben.

Gewenste Oplossing:

Hollands nieuwe mijn nooit meer belt, mailt of aanschrijft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door naeyaert