Klacht: Prepaid kaartje

Karel verhesen op 20 september 2021 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Heb een prepaid kaart gekocht bij Vodafone voor in mijn wifibuddy heb de medewerkster uitgelegd waarvoor ik het nodig had en op haar advies het kasrtje met een tegoed van €5,00 aangeschaft
Je moet de pincode van het kasrtje afhalen en in de Wifibuddy plaatsen
Ik gebruik d yeaheze voor livestream video voor mijn bedrijfje en gebruik voor €4,00 per dag onbeperkt data als ik dat op die dag nodig had
Geld opgewaardeerd niets geactiveerd na 2 dagen geld weg
Opnieuw opgewaardeerd en weer binnen 2 dagen alles op
Bij navraag Vodafone kreeg ik als antwoord
Het nummer wat u heeft gekregen is een gebruikt nummer en waarschijnlijk wordt daar nog naar gebeld,dan gaat de voicemail werken en worden de kosten afgeschreven
Omdat het kaartje is aangeschaft met medeweten van Vodafone voor de wifibuddy vond ik dat ze dat hadden moeten melden,ik moet nu het kaartje activeren in een telefoon en de voicemail uitzetten
Bij inloggen op de wifibuddy is te zien dat er diverse voicemail berichten van Vodafone blijven binnen komen
Het grapje heeft mij tot nu toe €35,00 gelost en Vodafone zegt,jammer dan.

Retour storten van het opgewaardeerde bedrag op mijn nummer
0625478827

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karel verhesen