Klacht: Preorder s21 met airbuds

Beltje op 17 februari 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebben binnen de tijd dus op 26 januari de preorder al ingeleverd . Nu na bijna een dikke maand nog steeds niks rond heb nog nooit zo slecht in communicatie geweest met een bedrijf en had dit ook nooit van Samsung verwacht 3 mails gestuurd met alle juiste informatie en nog steeds moet ik elke x weer wat opsturen . Stuur gewoon waar je recht op hebt

Gewenste Oplossing:

Als de buds zijn geleverd op zeer korte termijn. En ze ophouden met nog meer documenten te eisen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beltje