Klacht: Premium Cottage

op 03 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Maandag 2 mei aangekomen in een 6-premium huisje in de kempervennen. Bij aankomst viel het huisje ons erg tegen, Premium? Basicer kan haast niet. Ruikt erg muf, de gordijnen zijn aan vervanging toe, dakraam badkamer kan niet open en het ergste de matrassen zijn totaal doorgezakt. Volgende ochtend gemeld bij de receptie en uit eindelijk mochten wij kijken in een huisje dat nog leeg is, wesen kijken en zag er veel beter uit dus akkoord gegaan. Maarja wel je dag naar de ….. want je moet alles weer inpakken, verhuizen en uitpakken. Wij vroegen of wij nog een vergoeding of een conpensatie kunnen krijgen maar dat is niet moeilijk omdat dit huisje al duurder is ? Ja en daar kunnen wij toch niets aan doen dat alleen dit vrij is. Wij hadden een 6 persoons huisje gehoord en dit is een 5 persoons huisje en is een VIP? Nou ik weet niet wat de VIP is. Bij aankomst in dit huisje aanrecht vol met mieren, licht afzuigkap stuk, kluis werkt niet, toiletbril scheef/los, lamp boven de eettafel is zo vier van de buitenkant vol met vet en stof.

Wij zouden vraag een dagje later willen vertrekken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 mei 2016 om 11:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door wouwie