Klacht: Premium Cottage?

op 08 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Na reeds een paar keer bij centerparcs geweest te zijn (6x in de afgelopen 2 jaar) en soms al eens geconfronteerd te zijn met slechte bedden en ‘niet al te nette cottages’ hadden we er voor gekozen deze keer een premium cottage met zich op het meer te boeken in Lac D’Ailette, we hoopten dan ook op een iets deftiger meubilair & een iets nettere cottage.
Echter niets was minder waar, de properheid liet de wensen over. Er zaten een aantal smerige plekken op de muren (vermoedelijk van ongedierte dood te meppen) de vloer was alles behalve proper. En de bedden waren onze grootste teleurstelling.
Voor onze ‘premium’ prijs kregen we een doorzeten bank in de living (volgens onze dochter van 9 de slechtste bank ooit). Ikzelf lag meer in een dal dan in een bed en heb geen oog dichtgedaan. We zijn dan uit pure teleurstelling ook een dag vroeger vertrokken (ik had eerlijk gezegd geen zin om nog een nacht wakker te liggen) en keek uit naar een bed waarin ik wel lekker kon slapen. Kortom een grote teleurstelling…

We hoopten door een iets duurdere cottage te boeken op een iets degelijker / properder meubilair. Helaas was niets minder waard... We hopen dan ook dat Centerparcs hier wat aan doet om ons als (inmiddels trouwe) klant te behouden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bartvks